Політика відшкодування та повернення
Політика відшкодування та повернення
Ми гарантуємо обмін або повернення продукції тільки у випадку браку.
Якщо об’єктивного підтвердження браку немає, то вся наша продукція поверненню або обміну не підлягає. *
Якщо ви зіткнулися з браком продукції, то необхідно повідомити нас про це будь-яким зручним способом. Необхідно надати фото, що підтверджує факт браку. Після цього ми повідомимо вам, як здійснити повернення.
Це може бути перевізник Нова пошта або повернення в офіс у Харкові на вул. Плеханівській 126. Повернення перевізником оплачується за наш рахунок. Після отримання повернення ми відправимо вам заміну товару за наш рахунок.
Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:
- Купити будь-який інший товар.
- Отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару.
- Замінити товар на такий же при першому ж його надходження в продаж.
Під час процедури повернення грошей, розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар в день покупки.
Ми повернемо гроші не пізніше, ніж через 7 днів після повернення товару.
*Будь ласка, зверніть увагу на додаток № 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р № 172 Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню. До таких товарів відносяться:
- продовольчі товари,
- лікарські препарати, косметичні засоби, засоби медичного призначення;
- предмети сангігієни та інші непродовольчі товари.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживача» статті 9 покупець може протягом 14 днів поміняти товар на такий точно: якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формам; не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби і при наявності документів, що підтверджують факт покупки.